söndag 27 mars 2016

Vyssan lull - Carin Gerhardsen

Jaha, då har jag läst ytterligare en bok i Hammarbyserien. Jag tyckte bättre om denna än de jag läst tidigare, men den här är tidigare i serien så det är ju inte ett särskilt bra tecken. Det är dock inga problem att läsa dem i oordning, det som hänt tidigare förklaras i varje bok. Den stora frågan är väl varför jag läser dessa böcker. Inte för mig, jag har bra koll på varför jag gör saker, men bloggläsare kanske undrar varför jag fortsätter att läsa dessa deckare jag inte gillar. Det är helt enkelt så att jag inte kan säga nej när folk frågar om jag vill ha en bok, och när den ligger oläst hemma vill jag läsa den. Det är också bra att ha med böcker jag inte bryr mig så mycket om på väg till och från jobbet; det gör mig inget om de blir kantstötta och jag riskerar inte att missa min station. Så kan jag läsa de bra böckerna hemma i soffan.

Det blir en bild på en katt istället för på boken jag faktiskt inte recenserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar