onsdag 2 mars 2016

Läsrapport Februari - Jenny

Februai blev något så konstigt som en helt digital läsmånad (iallfall om man räknar de utlästa...) Jag upptäckte att stadsbibliotekets ljudböcker numera funkar i mobilen (dock får jag det inte att fungera då jag inte har wifi det är ju störigt), och jag testade även att läsa riktig text-ebok i mobilen. Det fungerade oväntat bra faktiskt, den enda nackdelen är att det var lite för bekvämt vilket ledde till att jag började läsa samtidigt som jag gick omkring utomhus, t ex till bussen. Det är ju inte så himla bra om man tänker trafiksäkerhetsmässigt.

#11 Egenmäktigt förfarande - Lena Andersson

#12 Istvillingar S.K Tremayne

#13 Den första flickan skogen möter - Moa Eriksson Sandberg

#14 Nidstången - Åsa Larsson, Ingela Korsell

#15 Grimmen - Åsa Larsson, Ingela Korsell

#16 Det är något som inte stämmer - Martina Haag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar