torsdag 11 februari 2016

The walking dead 3-5

Flera år efter att jag läste del ett och två The walking dead lånade jag hem nr 3-4-5 från stadsbibliotekt och plöjde igenom. Jag minns att jag retade mig på tecknarstilen i del två, och tyckte att det blev fulare och fulare bilder.

Favorit i repris: såhär tycker de att barn ser ut:
 
Alltså.... såhär?
 
LOL.
 
Men tillbaka till del tre, fyra och fem. Nu är det lite snyggare igen, det var ju skönt. Storyn är, som vanligt äcklig och ganska läskig. Det blir lite för många dödsfall (vilket väl iofs är rimligt i en zombieberättelse), men man slutar bry sig ganska snabbt när det är så många som försvinner hela tiden. Men som snabb och lätt underhållning är det helt ok.
 

1 kommentar:

  1. Gillar tvserien och vill gärna läsa tecknade serin också. Men haha! Barn verka riste vara tecknarens starka sida! XD

    SvaraRadera