torsdag 12 november 2015

Läsrapport - Oktober

Jag hade ett fortsatt bra lästempo i oktober. Det ser ut som att jag hinner till 100 till nyår iallafall, det är alltid en kul siffra att få ihop tycker jag. Dock har vi dragit igång en andra våg av renovering hemma - dörrar ska målas, garderober ska byggas, en vägg ska nog rivas och bänkskivor ska bytas ut. Det inkräktar tyvärr mycket på lästiden. Det blir inte lättare av att jag har börjat läsa en distanskurs i trädgårdshistoria Även om jag redan kan mycket om ämnet sedan tidigare studier så är kurslitteraturen ganska så omfattande, och tar också mycket tid. Jag får försöka öka mängden ljudböcker helt enkelt, de är ju lättare att klämma in samtidigt som man gör andra saker. Målar lister till exempel.

Här är iallafall vad jag läste i oktober:

# 82 Cursed - Jennifer L Armentrout

# 83 We were liars - E Lockheart

# 84 Wicked girls - Alex Marwood

#85 Rebel belle - Rachel Hawkins

#86 Vinterfolket - Jennifer McMahon

#87 Tid - Alex Schulman & Sigge Eklund

#88 Tiny pretty things - Sona Charaipotra

#89 The Heir - Kiera Cass

#90 Det borde finnas regler - Lina Arvidsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar