torsdag 5 september 2013

Mycket nytt i brevlådan!

De senaste dagarna har det ramlat in en massa böcker i brevlådan. Härliga dagar, med andra ord!
Kärleken passerade här en gång, av Peo Bengtsson fick jag av Booked.nubooked.nu.
All we know of heaven, av Jacquelyn Mitchard är ett secondhandfynd från Amazon.
Barnbruden, av Anna Leastadius Larsson är ett recensionsex från Piratförlaget som jag redan är halvvägs igenom. Än så länge gillar jag den mycket!
Mellan rött och svart är tredje delen i Jan Guillous serie om 1900-talet, även den ett recensionsex från Piratförlaget.
Det finns råttor överallt utom på Antarktis, av Sara Beisher är ett recensionsex från Ordfront förlag som jag har läst ut och strax ska skriva lite om.
Underst ligger Lina Neidestams tredje seriealbum om Zelda, vilket jag sträcklästa direkt när jag öppnat paketet... Det är ett resensionsex från Kartago.

Och vet ni vad? Det är ännu fler böcker på väg hem till mig...

2 kommentarer:

  1. Du som beställt begagnat från Amazon. Hur går det till? Om jag hittar massor av böcker begagnat där, lägger jag då alla i varukorgen och sen betalat som vanligt? Måste man betala frakt och i så fall, mpste man betala frakt till alla böckerna om man köpt från olika säljare? Jag har alltså ingen erfarenhet av att köpa från Amazon vare sig nytt eller begagnat.

    SvaraRadera