tisdag 4 september 2012

Utmaning - Anna

Klart jag hakar på och berättar 8 fakta om mig själv. Om jag kommer på så många. Har gått från semester till att börja på nytt jobb, så huvudet är en smula förvirrat. En bra sak dock: mitt nya jobb ligger två dörrar från ett bibliotek :) Jag ser många spännande böcker i min framtid. Och ni fick ett nionde faktum, alldeles gratis.

1) Jag har för närvarande elva lästa böcker i en hög. Jag ska skriva om dem, snart...

2) Vi köpte katt nr två till 40% pga hans namn.

3) Jag hatar skräckfilmer och har inte överdrivet mycket till övers för skräckböcker heller.

4) Jag har spelat rugby i ca fem år, dock inte nu längre.

5) Jag kan inte ge bort böcker, även om jag inte tyckte om dem. Och jag skulle aldrig slänga en bok. Bokhyllorna börjar alltså bli ganska fulla.

6) Jag har fyllt balkongen med så många krukor att det knappt går att sitta där längre.

7) Jag har aldrig förstått mig på frågan "vilken är din favorit(-bok, -film, -färg ect)". Hur ska man kunna välja en?

8) Det roligaste på min möhippa var när jag fick köra gokart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar